Com es comença un bloc

Posted on 10 Abril, 2009

0


Donar el primer cop sempre és complicat. Imatge prestada per ecobachillerato.com.

Donar el primer cop sempre és complicat. Imatge prestada per ecobachillerato.com.

Per suposat, no em sobra el temps.

És clar que a tu tampoc, ja ho imagino.

Però és que aquest és un dels motius que fins al moment no havia pogut portar un bloc degudament actualitzat.

Un altre, suma i segueix, era el fet que la consultoria, la formació i el coaching eren per a mi més un hobby que no pas una feina, de manera que els compaginava amb una altra feina, que era la que realment em donava per aquests vicis que gairebé tots tenim, com ara menjar, vestir o, en general, viure.

Fins fa poquet, doncs, dedicava una jornada complerta de feina a d’altres coses i després, el temps que em quedava, a la consultora.

Les circumstàncies han canviat i, si et passes per http://www.estrategies.cat, trobaràs la meva web professional de consultor.

Ara ja puc dir que sóc consultor amb la boca grossa. Per a bé o per a mal. En la salut i en la malaltia, perquè ésser el propi patró comporta en alguns aspectes encara més sacrificis que treballar per altri.

En qualsevol cas, una nova etapa acaba de passar, una nova etapa comença, i en això estic, bufant a tot pulmó quitranat les veles de la xalupa de la consultoria free-lance.

On em portaran els vents i les corrents és quelcom que anirem veient amb el temps.

Jo, de moment, m’auto-aplico els consells que dono com a coach i ja em veig triomfant.

A qui vulgui navegar amb mi, l’espero amb els braços oberts.

Posted in: La vida i tal