Així, no

Posted on 30 Setembre, 2010

1


No estic segur -per algun comentari personal que se m’ha fet- que quedés clara la intenció de l’entrada d’ahir sobre vagues, manifestacions, drets i responsabilitats.

Per això, avui publico aquest, encara que sigui només perquè quedi ben clara la meva postura davant l’actuació del govern de Rodríguez Zapatero: com diria el torero, em sembla que aquest govern actua d’una forma im-provisada, im-prudent, in-sensata i im-púdica. Ara no em venen al cap més “ins”. Ah, sí: crec que, a més, son una colla d’in-competents.

L’entrada anterior, per tant, no intenta defensar-lo ni significa en absolut que hi estigui d’acord; només intentava expressar el meu parer que les coses, precisament perquè siguin preses seriosament i no es desautoritzin a si mateixes, cal fer-les amb respecte envers les persones, sense atemptar contra els seus bens ni els seus drets.

Anuncis
Etiquetat: , ,